Beauty Novinky a Nákupy September

Rossman CZ nakupy Balea Issana blogerka BIankanotes

Kým minulý mesiac bol tento článok extra krátky, ten dnešný bude jeho úplným opakom. Prispeli k tomu nákupy v susednom Česku a taktiež nejaké spolupráce. Výsledok vidíte na fotke a ja sa musím priznať, že tentokrát absolútne nič neľutujem. Ako vidíte, doplnila som si hlavne zásoby mini balení kozmetiky, ktoré ja tak milujem. Míňam ich aj úplne bežne počas roka, nielen na cestách takže bolo treba doplniť stavy. Okrem toho som si samozrejme kúpila aj niečo pre radosť a potešenie, veď som mala rovno dvoje sviatky. Jedny moje meniny a druhé boli Blogo narodeniny. Veru tak, v auguste 2013 som si založila tento blog takže pochopte, chcelo to nejako kozmeticky osláviť. Už vás však nebudem zbytočne zdržiavať úvodnými rečami, pusťme sa do toho.

Elnino Dermacol spolupraca Biankanotes makeupy

SPOLUPRÁCE

Vďaka Elninu sa ku mne už dostalo kozmetiky skutočne dosť. Píšem to však maximálne v dobrom, naša spolupráca je skvelá a ja verím, že potrvá ešte dlho. Na testovanie som si vybrala niečo, čo ja netestujem takmer vôbec. A tým niečím je ako vidíte makeup. A prečo jeden, vzala som rovno dva. Stavila som na istotu mojej top značky Dermacol, ktorých Makeup 24h Control jednoducho fakt milujem a nepustím z ruky. No ale tak občas ma aj v tomto smere chytí také to že čo ak už je na trhu niečo lepšie. Vzala som si teda pokiaľ viem ten najnovší Dermacol makeup a korektor Infinity a zároveň ich stálicu, ktorú som však ešte neskúšala a to Caviar Long Stay Makeup. Tiež s korektorom. 

No a aby to nebolo len o make-upe tak som si ešte vypýtala aj nový olej na vlasy Oil Reflections. Značka Wella Proffesional išla mimo mňa, no asi dosť neprávom. Majú tak úžasný suchý šampón Eimi, že som pátrala čo by som ešte vyskúšala. Nakoľko sa môj pôvodný top olej na vlasy od Tigi už nepredáva a pomaly mi dochádza, bolo vybavené. Už z prvých pokusov môžem potvrdiť, že vonia krásne. 

NÁKUPY PRE RADOSŤ Z ROSSMAN CZ

A teraz už poďme k mojim extra veľkým nákupom. Nedávno sme boli v Česku, na jednej rodinne oslave a samozrejme som to musela spojiť s návštevou Rossmanu. Ten mi v SK nemáme takže to bolo jasné. Išla som tam najmä kvôli novinke od Chilly a to Pene na intímnu hygienu. Produkt tohto typu sa zatiaľ u inej značky nenachádza a blogerky tomu spravili dobrú reklamu, ktorá fungovala aj na mňa. Takže som si jednu kúpila.

Do zbierky som si vzala ešte jednu asi lokálnu Rossman značku Facelle produktu na intímnu hygienu. Toto síce používam fakt len na dovolenkách, inak mám doma veľké balenia, no to mini mi už došlo.

Nasledujú Isana produkty. Siahla som po plnom balení ich legendárneho micelárneho odličovača. Ďalej som si spravila radosť soľou do kúpeľa a zakončila to dezodorantom. 

Posledné dve veci na fotkách sú korektor pod oči od Rimmel, Match Perfection. Už ho z môjho blogu poznáte, je to taká stará láska. Pomaly mi totiž všetky korektory pod oči miznú z trhu a tento bol navyše v akcii.

Posledným produktom je Penový suchý šampón Balea. Ten mám pre zmenu z českej DMky. Avšak nevonia citrusovo, u nás ho nedostať. Mali sme iba nejakú citrusovú limitku a aj tá je už fuč. Tieto suché šampóny sú iné, sú zaujímavé a ja ich aktuálne veľmi poctivo testujem. 

A sme na konci, ani to príliš nebolelo. Priznávam, tento článok som písala dosť v zhone. Začiatky mesiaca sú pre mňa vcelku náročné čo sa týka práce a skôr som sa k spísaniu týchto noviniek akosi nedostala. Sviatky som oslávila, kozmetiku doplnila a vy sa môžete tešiť na kopec článkov. 

Čo nového máte vo svojej kozmetickej zbierke vy?

Komentáre