Beauty adventné kalendáre, pre niekoho totálna zbytočnosť, pre mňa každoročná radosť. Milujem ich a za posledné roky sú veľmi ľahko dostupné. Nie ako kedysi, keď ste museli prejsť všetky DMky v meste aby ste si uchmatli aspoň jeden kus. A pozor, timing ala načasovanie boli extrémne dôležité. V takom novembri či nebodaj decembri ste už neuchmatli ani jeden. Dnes je tomu už inak, a ešte aj v strede decembra viete kúpiť hádam všetky. Čakať za akciami sa príliš neoplatí, či je december alebo po sviatkoch, nikdy som na ne príliš veľké akcie nezažila. Ok raz, no tá doba je už asi minulosťou. Nevadí, aj v roku 2024 som si jeden beauty kalendár kúpila. Voľba padla na značku Trend It up. Mám dojem, že tieto kalendáre si ešte držia akú takú kvalitu a dobrý pomer cena/výkon. Akosi som už rokmi menej ochotná dávať vyše 50 EUR za beauty kalendár. A trochu neskôr vám aj vysvetlím prečo.
ADVENTNÉ KALENDÁRE VŠEOBECNE
Ok možno nie neskôr, ale hneď, len som už nechcela zbytočne predlžovať úvod. Ako to s tými kozmetickými kalendármi reálne je? Musím sa pritom pozastaviť. Dostupnosť je už skutočne luxusná. Či už v kamenných predajniach alebo na internete, zoženiete ich všade. Ponúka ich už pomaly každá značka, aj keď tie moje top typu Weleda sa nimi akosi príliš nepýšia. Nevadí, stále si je z čoho vyberať. Avšak trochu vás chcem varovať pred ich kvalitou. Ako viete, za moju beauty blogerskú kariéru som už vyskúšala mnohé. Mala som tie klasické, lacné DM kalendáre typu Balea či Alverde. Niečo podobné je aj AVEO od privátnej drogérie Muller. Potom som sa nechala zlákať aj na luxusnejšie značky typu Rituals či Loccitane. A mala som aj kalendáre povedzme strednej kategórie typu Yves Rocher, Douglas či make-up kalendár Revolution ( to je ten jediný prípad vychytanej akcie).
A nejako sa mi zdá, že lepšie sú tie lacnejšie. Skutočne tie najlacnejšie z DMky. Stoja zatiaľ stále okolo 20 EUR čo nie je vôbec zlé. Jasné, vždy v nich nájdete aj zbytočné blbosti typu hrejivé srdiečka, gumičky či formičky na pečenie. Ok patrí to k adventu, ale k beauty kalendáru zas až tak nie. No stále mám dojem, že tu toho za danú cenu nájdete najviac. Tie drahšie v cene cca 50 EUR a viac mi prídu také, že viete my sme drahá značka nemôžeme mať v kalendári za takúto cenu bohviečo. Loccitane ma takto mega sklamal minulý rok. Ok bolo aj pár full verzií produktov, ale aj také, ktoré mali po 3 ml. Ešte Rituals sa mi páčil, bol v tvare vianočného stromčeka, ktorý mám dodnes a dá sa používať ako plnohodnotný vianočný stromček. Boli k nemu aj svetielka a síce ma prv to množstvo sviečok štvalo, ale voňali skvelo. A produkty boli veľké.
Nikdy som nemala tie ultra drahé cez 100 eur, neviem to mi už príde cez čiaru. Asi až taká beauty blogerka nie som aby som toto za kalendár platila. Mám rada kozmetiku, ale asi viete, že tú luxusnú úplne nekupujem a držím sa skôr niekde v strede. Pár luxusných kúskov som mala a nie vždy som bola spokojná. Takže takto, úvod dlhý, no mala som dojem, že to skrátka musím povedať. Aj preto som tento rok zvolila niečo z DMky a špecificky radšej makeup značku. Pri Revolution sa mi to oplatilo a tak som verila, že aj v prípade Trend it Up to bude dobrý nápad.
TREND IT UP KALENDÁR
Kalendár som si kupovala v októbri v DMke. Stál ma do 20 EUR, ale presnú cenu si už nepamätám. Obsahuje klasických 24 okienok, má pekný dizajn a čo som veľmi ocenila, produkty sú síce vzadu popísané, no nie sú očíslované. Vedela som približne, čo tam bude, ale nevedela som kde. Takže prekvapenie sa konalo. Obsahovo to bol skôr taký mix, čakala som viac dekoratívnej kozmetiky. Zdá sa však, že opäť vyrobili aj nejaké limitky špeciálne pre účely adventného kalendára. Nevadí, aj to sa zíde, len som to nečakala.
V kalendári bolo 5 produktov starostlivosti o pleť. Dizajnovo krásne, našla som tu pleťové sérum, hydratačný sprej a také tie vianočné klasiky: krém na ruky a balzam na pery. Ako tak pozerám, je tu aj primer, ten by sa hodil skôr už k samotnému líčeniu, ale obalom sa mi hodil sem. Primer ja v líčení nepoužívam vôbec. Mala som jeden, možno dva a nikdy mi s nimi líčenie nedržalo lepšie. Tak som zvedavá, či sa za tie roky niečo na ich kvalite zmenilo. Značku Trend it up nemám ja nejako extra zmapovanú, no práve preto som si ju zvolila. Na skúšku.
Nasleduje pre mňa tak trochu zbytočná kategória. Oficiálne sú to doplnky, za mňa trochu blbosti. Pochopím ešte kozmetické štetce, tie sú krásne a k líčeniu patria. Ešte aj makeup hubka v tvare stromčeka. Ja ich síce nepoužívam, takže budú súčasťou darčeka pre niekoho alebo ich prihodím do nejakej giveaway (už som dávnu žiadnu nerobila). No gumička na vlasy? To mi prišlo veľmi zbytočné. V zásade 7 doplnkových produktov z 24 je skutočne dosť. Ok ak odpočítam štetce tak 5 no aj to je dosť. Uznajte, toto k štastiu úplne nepotrebujem a vždy ma to na kalendároch irituje. Veľmi.
Ok, zanadávala som si a už s tým končím. Dostávame sa totiž k lepšej časti kalendára. Konečne k tej podstate značky - dekoratívnej alebo makeup kozmetike. No a tu som bola veľmi nadšená z lakov na nechty. Asi tým, že sa mi trafili do farby. Červeno-bordový lak bol hneď v prvom okienku. To som si hovorila, páni, začíname skvelo. Farba je krásna, ešte som ju neskúšala, ale viem, že mi bude sedieť. No a potom som v kalendári našla aj tento ružovo-trblietavý lak. Nie je to ten extra krycí, je viac priesvitný ale na zimu je to tá pravá farba. A presne taká mi v zbierke lakov chýbala a úprimne som si práve takýto lak chcela kúpiť. Nuž už nemusím. Doplnkom je base and top coat, to som zvedavá, čo to bude.
A sme vo finále. Dostávame sa k produktom na líčenie. Našla som tu dve ceruzky na oči. Pre mňa zbytočnosť, v živote mi nedržali na očiach. Našťastie mám kamošku, ktorá ich veselo používa, takže poputujú k nej. Očné tiene tak tým som sa potešila. Presne takéto mono tiene v poslednom čase milujem. Ten vľavo je typická zlatá farba, to využijem. Ten vpravo hore je viac dočervena, to mne asi sedieť nebude tým, že je to príliš teplá farba, ale nikomu to asi darujem. Čerešničkou na torte je paletka Glow lights. Jednu podobnú už mám od Revolution a používam ju nonstop. Na túto príde čas neskôr, no páči sa mi. V zásade ide o 3 rozjasňovače. Možno bola idea spraviť trio bronzer-lícenka-rozjasňovač. Aspoň tými farbami, no efektom sú to podľa mňa skôr rozjasňovače. Tiež ich ale určite viete používať aj ako očné tiene. Takéto paletky sa mi naozaj páčia.
Ešte som nespomenula dva produkty a to rúž a krémový Multistick. Ide o tyčinkový produkt sýto ružovej farby. Za mňa je to skôr taká krémová lícenka. Opäť niečo, čo pousniem nakoľko toto ja nepoužívam. No a rúž je fajn, je to taká dosť nude farba, úprimne ho na perách takmer nevidieť, ale aj taký sa občas hodí. Sú to tie dva produkty na úvodnej fotke úplne vpravo. Obaly krásne, efekt až tak super nie je.
Aké je moje záverečné hodnotenie? A viete, že vlastne ani neviem. Tých 7 pomôcok ma fakt naštvalo, no inak sú tu aj produkty, na ktoré sa teším. Vzhľadom k cene som asi skôr nadšená ako sklamaná. A mám aj čo rozdávať, no našťastie je komu. Celkovo si myslím, že som zvolila dobre. Produkty boli v mojich farbách, takže mnohé využijem. Tiež sa mi páči vianočný dizajn pleťových produktov, potešili a určite ich využijem. Len tie pomôcky by sa v kalendároch mohli objavovať čím menej. Vidíte, ešte aj nálepky tak boli, to bol už čistý prepadák.
Majte sa krásne a napíšte mi, ktorý beauty kalendár vás oslovil najviac. Pokojne zalistujte aj v predošlých rokoch.
Komentáre
Zverejnenie komentára
Ďakujem za každý milý komentár.