nedeľa, 24. júla 2016

Vlasové BB duo


Aj keď skratka BB znamená vlastne niečo úplne iné, dnes to o dvoch produktoch na B bude. Biosilk je legendárne známy medzi blogerkami i neblogerkami, kúpila som si ho na jednej Interbeauty v Bratislave, no dlhší čas som s a k nemu nevedela dostať. Balea je už taká klasika, no týmto suchým šampónom pre brunetky poriadne prekvapila. 

Biosilk Silk therapy sa dá kúpiť v plnom balení, ja som sa však rozhodla pre testovacie mini verzie, minula som jedno balenie a ten efekt na vlasoch je fakt úžasný. Biosilk nie je žiaden olej, je to tekutý hodváb, ktorý sa nanáša do končekov vlasov. Ja ho nanášam do ešte mokrých vlasov a po usušení cítim takú hebkosť, výživu a fakt jemnosť končekov vlasov, úprimne ani môj milovaný olej TMT Milani tak dokonale vlasy nevyživil ako Biosilk. Má veľmi jemnú vôňu a nezanecháva na vlasoch pocit mastnoty, vlastne o ňom takmer ani neviete, až na tú hebkosť. 

Aby to však nebolo len tak dokonalé, nie je jednoduché ho zohnať, nájdete ho vo Fann parfumériách, no inak sa k nemu v kamenných predajniach tuším nedokopete. Ostáva vám teda jedine online nákup. 

Hodnotenie: plných 5 bodov



Suché šampóny sú fakt zázrakom tak pre zimné, ako aj letné dni, dokážu vás zachrániť počas letných festivalov, poradia si s mastnými vlasmi, len na ne nesmiete klásť príliš veľké nároky a aplikovať ich na vlasy v hodine dvanástej, to vám už okrem vody nepomôže nič. Kedysi sa na trhu dali kúpiť len biele suché šampóny, pre svetlovlásky super, no čo my ostatné? Uznávam, že suché šampóny s rozprašovačom biely povlak na vlasoch nezanechávajú, no taká klasická Amia alebo môj variant suchého šampónu - detský púder - vám razom vlasy zosvetlia o pár stupňom a bieleho prášku sa len tak ľahko nezbavíte. Našťatie už dnes na trhu nájdeme aj varianty suchých šampónov pre brunetky či tmavovlásky. Z mojich informácií ich majú v ponuke značky Batiste a najnovšie aj Balea. 

Balea Trocken šampón má príjemnú vôňu, je svetlo-hnedej farby, no tú farbu registrujem jedine pri umývaní vlasov, inak nie. Balenie je pomerne veľké - 200 ml za nízku cenu. Doposiaľ bol pre mňa najlepším suchým šampónom logicky Batiste, no Balea mu šliape na päty, ba dokonca si dovoľujem tvrdiť, že je lepší. A prečo? Po Batiste ma po čase začala trochu svrbieť vlasová pokožka, s Baleou však tento problém nepociťujem. Balea vlasy odmastí a tiež im dodáva objem, takže efekt je úžasný, len platí to, čo som písala na začiatku, neaplikujte ho do extra mastných vlasov. 

Hodnotenie: plných 5 bodov.

Bez týchto dvoch pomocníkov si svoju starostlivosť o vlasy už ani neviem predstaviť, suchý šampón používam skôr občasne, predsa len by sa pravidelne používať nemal a o svoje končeky sa snažím náležite starať, logicky sú totiž vždy suchšie ako vlasy pri korienkoch. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či ste už skúšali niektorí z týchto produktov, Biosilk predpokladám pozná každá resp. takmer každá, zaujíma ma však aj názor na fešáka Balea. 


2 komentáre:

  1. No dneska som už rozmýšľala že sa pojdem obzrieť po tom suchom Batiste ale ako čítam celkom sa mi páči táto Balea a skôr stavím na ňu, lebo ja väčšinou na rýchlo na mastné vlasy použijem lak na vlasy necham uschnuť a rozčešem no škoda laku skúsim tuto Baleu radšej:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lak na mastné vlasy mi väčšinou nepomohol, niektoré mi dokonca mastili vlasy ešte viac.

      Odstrániť

Ďakujem za Váš čas a názor, veľmi si to vážim.

LinkWithin

you might also like