Weleda harmonizujúci ružový olej

Weleda ruzovy olej

Vianočné balíčky majú niečo do seba a nejde len o estetickú stránku. Produkty v nich sa vzájomne dopĺňajú a zvyčajne sú aj o niečo lacnejšie ako keby ste si dané produkty kúpili samostatne. Presne takto som si pred rokom kúpila balíček od Weledy. Šlo o ružový set, ktorý obsahoval sprchový krém a ružový telový olej. Je vám jasné, že takejto kombinácii som skrátka nemohla odolať. Krém som minula ešte minulý rok, no k oleju som sa dostala len nedávno. Kým krém ma vcelku sklamal, s olejom som na tom úplne inak.

Ružový harmonizujúci olej Weleda kúpite za necelých 16 EUR, čo je dosť, no vo vianočnom balíčku sa olej fakt vyplatil. Tuším, že celý balíček stál cca toľko čo samotný olej. V oleji sa nachádzajú mandľový a jojobový olej. Ďalej v ňom nájdete olej zo semien rosa moschata a olej z kvetov damašskej ruže. Kompletné zloženie je dostupné aj na oficiálnej stránke weleda.sk. Kombinácia štyroch olejov v zložení znie fakt sľubne, hlavne mandľový olej je pre pokožku tela prospešný. Ako bonus olej krásne vonia po ružiach, nejde však o nejakú prifarebnú parfumáciu. Tá vôňa je krásna a taká viac prírodná, mne učarovala. 

Nielen vôňou je tento olej skvelý. Mňa dostal úplne, jednak balením, jednak už spomínanou vôňou no hlavne celkovým efektom. Z tohto oleja alergickú reakciu nedostanete. I napriek tomu, že je parfumovaný a mne niektoré umelo parfumované oleje robia problém, pri tomto sa nič nedeje. Pokožka je ukľudnená, nesvrbí a je krásne vyživená. Olej je žltej farby, no oblečenie z neho zafarbené nemám. Vstrebáva sa trochu dlhšie ako bežné konvenčné oleje, holt je to olej prírodný. Nejde však o nič vyslovene dlhé a niekto by si to ani nevšimol. Najlepšie na ňom je, že pokožka je hydratovaná po dobu až 24 hodín. Večer sa ním natriem a cítim ho až kým sa znova nasledujúci deň neosprchujem. Je to cítiť aj na dotyk, pokožka je vláčna a vôbec nie je suchá. 

Weleda ruzovy olej

Vyzdvihnúť musím aj krásu balenia. Weleda to s produktmi skrátka vie aj čo sa týka dizajnu. Akurát pozor, fľaštička je sklenená takže s ňou treba narábať opatrne. Olej má 100 ml a minule som ho za cca mesiac. Zisťujem, že prírodné oleje sú fakt lepšie ako bežné konvenčné. Keď porovnám tento s olejom z Bulharska, tento je lepší. Olej z Bulharska značky Rose Vital má síce krajšiu a intenzívnejšiu vôňu, no asi práve tá mi spôsobuje svrbenie pokožky. Takže ak olej na telo tak radšej prírodný.

Olej sa dá dokonca priliať aj ako prísada do kúpeľa. Ja síce vaňu nemám, no kúpeľ na nohy si občas robievam. A musela som to vyskúšať aj s touto prísadou. Olej bolo cítiť na pokožke, no nejako extra mi nohy nevyživil. Myslím, že je predsa len vhodnejší ako následná telová starostlivosť. 

Hodnotenie oleja: 5/5 bodov.

Tento rok prišla Weleda opäť s ponukou vianočných balíčkov. Dostať jeden pod stromček by som sa veru nehnevala, ale tak uvidíme. Každopádne ak chcete niečo od značky vyskúšať, prezrite si ich balíčky. Cenovo sa rozhodne vyplatia viac ako keď si kúpite jednotlivé produkty osobitne. Navyše sú podľa mňa fakt dobre nakombinované.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte vaše skúsenosti so značkou Weleda. Máte radi ich produkty? Skúšali ste tento ružový harmonizujúci olej na telo?

Komentáre

  1. Ja si neviem pomôcť, mne napríklad ružové vody smrdia ale zas na druhej strane sú aj produkty s vôňou ruže, ktoré mi voňajú. Taka rada by som tie ružové vody používala ale kvôli parfemácii to ozaj neviem :D Bojím sa, že do tej kategórii by patril aj tento olejček. Vyzerá úžasne a aj jeho efekt je lákavý ale vôňa u mňa robí mega veľa! Musela by som ho najprv ovoňať :D
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čisté ružové vody príliš nevoňajú ani mne. okrem Dulcie. Môžeš však skúsiť Leganzu, tá obsahuje aj ružový olej a vonia fakt krásne. A olej je dostupný aj bežne v drogériách takže zistiť, či ti sedí vôňa sa určite dá.

      Odstrániť
  2. Mala som arnikovú verziu a bol super. Určite by som rada vyskúšala i túto ružovú. Weleda je skrátka kvalitná značka.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám s Weledou prevažne dobré skúsenosti. Tých olejov majú dosť, už záleží len na vôni.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.