Kozmetické novinky spod stromčeka


Články o novej kozmetike písať nezvyknem. Avšak boli Vianoce a tej kozmetiky sa mi nakopilo viac než som čakala. Skrátka si ku mne vie nájsť cestu vždy. Zbierať sa začala už začiatkom decembra, kedy sme mali vo firme skvelú akciu Secret Santa. Jej logiku určite poznáte, niekto obdaruje vás a niekoho obdarujete vy. Zatiaľ sme to tak mali v každej firme a som za to veľmi vďačná, je to fakt zábava. Nuž ale dosť bolo rečí, prejdime k činom.


Set troch krémov na ruky značky Baylis and Harding ste už mali možnosť vidieť na mojom instagrame. Krémy sú veľmi pekne balené a krásne voňajú. Prídu mi ako tie parfumované krémy na ruky. Hydratácia je skôr priemerná, no celkovo sa mi páčia.

Z prírodnej kozmetiky som toho dostala viac než dosť. Havlíkova přírodní apotéka prišla na trh s krémom Snehová vločka. Ide o taký ten hutnejší krém aké sa v zime zídu. Ďalej sa úspešne rozšírila moja zbierka esenciálnych olejov. V zásobe už mám vanilkovú vôňu a palmoružovú značky Nobilis Tilia. Sestra mi doniesla z Maroka mini sprcháč, šampón na vlasy a mydielka na ruky.  Produkty obsahujú vzácne marocké tekuté zlato. Všetky určite využijem na svojich cestách.


Moja kozmetická vášeň bola na Vianoce podporená aj levanduľovým setom českej značky Vivaco. Set obsahoval soľ, penu do kúpeľa, sprchový gél a levanduľový krém. Ten krém sa mi z  celého setu páči najviac. Nádherne levanduľovo vonia, je fialový a extra hydratačný. Nevedela som odolať a už som sa do neho aj pustila. Recenzia bude určite čoskoro. Zatiaľ je to taký môj prvý objav roka 2019.

Samozrejme som dostala aj nejaké tie nekozmetické darčeky typu oblečenie a sladkosti. Nuž a mám aj nový super vankúši od môjho fešáka a taktiež knihu Bledosť. Myslím, že vianočná nádielka bola viac než štedrá, hádam som aj tak poslúchala. Ešte raz vám prajem všetko dobré do nového roka a vidíme sa pri ďalšom článku už čoskoro.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aký vianočný darček vás pod stromčekom najviac potešil. 

Komentáre

  1. Krásnou kosmetiku jsi dostala. Sice nemám ráda vůni levandule, ale ta sada vypadá opravdu dobře. Měla jsem radost ze všech dárků, které jsem dostala, ale asi největší ze čtečky knih. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že si vášnivá čitateľka kníh tak ako ja. Želám veľa pekných knižných zážitkov.

      Odstrániť
  2. Som zvedavá čo povieš na produkty Havlíkovej apotéky :)
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda, krásné věcičky jsi dostala, klidně bych vše vyzkoušela taky :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.