Kozmetika LIDL lacná a účinná

kozmetika cien lidl biankanotes sprchovacia pena odlicovanie tampony

Privátnych značiek jednotlivých predajní je už na trhu pomerne dosť. Svoje značky má Kaufland, Billa, Tesco, DMka, ale aj taký Lidl. No a práve o tých produktoch z DMky a z LIDL sietí sa toho na blogu píše pomerne dosť. Sama mám Lidl ako obchod rada a mám už nejaké-tie skúsenosti aj s ich kozmetikou. V mnohých testoch kozmetiky táto kozmetika doslova valcuje vychýrené a drahšie značky. Síce je záhadou, kto za ňou stojí, no čo neviem vyhľadať nehľadám. Šíria sa však fámy, že za niektorými mini lacnými značkami stoja tie drahšie a väčšie. Kde je pravda neviem, ale jedno viem, že produkty Cien fakt stoja za vyskúšanie. Dnes vám ukážem môj výber a možno sa v ňom nájdete alebo sa odhodláte niečo vyskúšať. Tak sa pusťme do toho. 

Cien sprchovacia Pena kúpená asi tak rok a pol dozadu je úžasná. Boli časy, kedy tieto peny resp. v tomto prípade skôr šľahačky zažívali svoj veľký boom. A nebolo tomu tak dávno. Toto je za mňa doslova šľahačka. Je hustá, perfektne sa nanáša, dobre drží, nezlieva sa do vodnej tekutiny a je doslova luxus ju na seba nanášať. Vôňu som chytila jemnú, ale peknú. Rozhodne odporúčam, akurát si nie som istá, či sa aktuálne predáva. 

cien lidl slahacka do sprchy

Odličovacie tampóny Cien používam už roky. Iné si ani nekupujem. Kvalitou, výdržou a tým, že do seba okamžite nenasiaknu celý produkt sa mi osvedčili najviac. Je pravda, že v poslednom období používam tampóny znova aj na odlíčenie celej pleti, čo som v minulosti príliš nerobila. Odličovala som sa olejmi. Ak však tampóny tak tieto a ešte prípadne DM Ebelin avšak stále sa mi zdá, že tieto sú o niečo lepšie. No a za super cenu tuším 1 EURO.

SPF Cien doma aktuálne nemám, no viem, že ich Lidl robiť vie. Mala som doma dávnejšie jedno s SPF 50 určené pre deti a bolo úžasné. Ok bolo o niečo hutnejšie, ale tak rozotieralo sa napriek tomu v pohode. Pokožku chránilo ako malo, na pleť som ho nepoužívala, no na telo mi sedelo. Navyše vôbec nevoňalo čo ja osobne pri SPF krémoch vyhľadávam. Stále si myslím, že tá vôňa tam nemá čo robiť a to všeobecne. Toľko sa toho vie o kombinácii slnka a vôní a rôznych reakciách, až nechápem ako sa vôbec môže vyrábať parfumované SPF. 

Tak nemám toho síce extra veľa, avšak k odličovacím tampónom sa vraciam už roky. Rovnako si na leto určite kúpim nejaké ich SPFko no a pena ak sa ešte raz objaví, tak aj tú. Všetky tri produkty sú super a skutočne za bezkonkurenčnú cenu. Čo sa v dnešnej hyperinflačnej dobe viac než oplatí. 

Používate privátne beauty produkty obchodných reťazcov? Aký máte názor na tú z LIDL siete?

Komentáre

  1. Ahoj, čas od času ano, pravdou je že spíš privátky drogerií než vyloženě supermarketů, ale Lidl v tomhle není špatný. Mám ráda jejich odličovací tamponky, velká tělový másla, uchošťoury, kapesníčky, odlakovač, lak na vlasy a další propriety. Za to mě moc nebere jejich vlasovka v rámci péče a pleťovka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vidím, že ty si už na LIDL produkty odborníčka Sabi. Ja toho príliš veľa vyskúšaného nemám, ale tie odličovacie sú naozaj topka.

      Odstrániť
  2. Já v Lidlu taky občas kosmetické věci kupuju. Měla už jsem pár jejich masek , deodorant v kuličce, pleťové krémy, odličovací tampony... Nenadchly plátýnkové masky, jinak jsem vlastně byla se vším spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na tvoje odporúčanie určite skúsim ich deo produkty, dúfam, že sú fakt deo a ani nie antiperspiranty, ale pozriem sa. Masky ok tie plátené podľa mňa aj tak nesedia vždy.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.