Beauty novinky a nákupy Marec

marec beauty novinky biankanotes gs elnino barter spolupraca rossman cesko

Už máme Marec páni, ten čas ale letí. Mám dojem, že len nedávno sme pili šampanské na Silvestra a pozrite sa, kam sme sa dostali. Zároveň sa mi už podarilo znova opäť nastúpiť do práce takže články momentálne stíham len tak tak. Je to však len počiatočná fáza, ktorá opadne a ja budem opäť vo svojej zvyčajnej tvorivej energii. Ako vidíte, múza prišla a vy už čítate ďalší článok s beauty novinkami. A môže to vyzerať schválne avšak to množstvo nebol vôbec zámer. Dopomohol výlet do Česka, spolupráce a moje vlastné beauty potreby. No ale tak aspoň máte čo čítať a viete, na aké články sa môžete najbližšie tu na blogu tešiť. Tak poďme na to. 

Elnino spolupraca australian bodycare gabriella salvete makeup set

SPOLUPRÁCA

V rámci spolupráce s Elnino.sk som sa zapojila do kampane značky Gabriella Salvete. Tá uvidela na trhu horúcu novinku - rad SOULMATTE. Na testovanie mi prišiel hydratačno-zmatňujúci make-up a bronzer s korektorom v tyčinke. Nuž uvidíme, či nejaký makeup prekoná moju dlhoročnú Dermacol stálicu. Tyčinkový produkt sa mi zatiaľ veľmi páči ako očný tieň. Dve farby sa na očiach dokonale spoja a vyzerá to veľmi pekne a prirodzene.

Z Elnina mi ešte zaslali set značky Australian bodycare s čajovníkom. Set obsahuje olej na holenie, krém po holení a sérum na pleť. Ten set na holenie sa mi mimoriadne zíde, už dlhšie nič také doma nemám a môj posledný krém po holení sa mi už minul. Samozrejme, môžete používať aj klasické telové mlieka, ale po niektorých je čerstvo oholená pokožka dosť nepríjemne svrbiaca. Takže na set sa veľmi teším. 

rossman isana babydream revox peeling

MOJE NÁKUPY

Tentokrát som nakupovala hlavne u susedov z Česka. Dali sme si s partnerom víkendový trip po hradoch Mikulov-Valtice-Lednice. Otvorené síce nie sú všetky, určite na jar/v lete sa oplatia viac, ale nám to časovo vychádzalo teraz. Zároveň som navštívila ich drogériu Rossman, ktorá ako iste viete, na Slovensku nie je. Odniesla som si z nej nákup za dokopy 10 EUR, čo je podľa mňa fajn. Obsahoval dezodorant Isana, čo je privátna značka drogérií Rossman alebo tak nejako ju chápem ja, aj keď nájdete ju aj v rakúskych drogériách. Ďalej opäť Isana mini odličovač očí na cesty. Také niečo doma nemám, mám len veľké 200 ml micelárky a tie sa mi so sebou nechce trepať. A na prelievanie do menších nádob som jemne lenivá resp. milujem miniatúrky. 

Posledné dva produkty ma potešili hádam najviac. Ide o krém pre deti Babydream. Obsahuje bambucké maslo, panthenol a mandľový olej. Super kombinácia za skvelú cenu. No a ešte na záver mandľový pleťový peeling Revox. Značku kúpite aj u nás, ale v kamenných predajniach tuším nie, pár produktov má možno DMka, ale nie toľko, čo v Česku. Ach ten náš trh je stále taký obmedzený, až žasnem.

dr max zinkova masticka excipial lipolotio cerave


LEKÁREŇ

Opäť raz ma chytila nejaká divná alergická reakcia. Už nepanikárim, viem ako na to. Nakoľko som potrebovala niečo rýchlo tak som siahla po Excipial U Lipolotio kréme. Tip od kamošky, je fajn, premastí a zastaví alergiu avšak na pleť neodporúčam. Je to fest hutné a mastné a ja som mala dosť akné a upchaté póry. Po tejto skúsenosti som si teda, opäť a znova, objednala aj telové mlieko Cerave. Už ho z blogu poznáte, tentokrát menšie balenie pretože telových mliek a krémov mám doma aj na rozdávanie. Cerave je vhodné aj na pleť, aj na mastnejšiu, nespôsobuje akné čiže za mňa úplná topka. 

Poslednou vecou je obyčajná zinková mastička Dr. Max. Jednak sa mi mega páčia tie ich obaly, zároveň ma zaujala cena iba 2 eurá niečo. No a hlavne mi všetky takéto mastičky na akné resp. na zahojenie akné došli alebo sa pokazili vplyvom času. Táto má len 30 ml čo by sa mi mohlo podariť spotrebovať skôr, než naberie divnú "vôňu". Tak uvidíme, zatiaľ sa mi pozdáva. 

To by bolo z dnešných beauty noviniek všetko. Za čerstvú novinku na trhu vôbec možno považovať make-up od GS Soul Matte. Zvyšok je už na trhu istý čas, u mňa doma sa však očil. Napriek tomu, že už nie sú povianočné výpredaje tak toho mám nakúpeného aj tak dosť. Na druhej strane sa mi darí celkom dosť produktov míňať. Pomáha aj fakt, že niektoré mám už spolovice spotrebované, odložené na istý čas a teraz sa ich snažím spotrebovať. Tak snáď sa mi tento rok podarí dostať príjem vs. výdaj kozmetiky aspoň do čiastočnej rovnováhy. 

Majte sa krásne a napíšte mi, aké nové produkty ste si kúpili. Ak viete o nejakej čerstvej beauty novinke, sem s ňou. 

Komentáre

  1. Ten krém od Babydream používam na celé telo. Do Rossmannu celkovo chodím rada, hlavne kvôli ich Isana produktom. Je škoda, že na Slovensku nie je.
    Pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skvelé, ďakujem ti za túto info, tak som krém dobre trafila. Hej škoda že tu nie je, Douglas prišiel a mnohé iné ale toto vôbec.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.