Australian Bodycare Tea Tree set na holenie

australian body care tea tree set holenie depilacia zeny

Už si ani nespomínam, kedy som na holenie používala extra produkty. Dlhší čas už používam iba obyčajný sprchový krém, ten ktorý mám akutálne otvorený. A to je všetko, žiadne peny, oleje, krémy či iné špecificiké produkty. Dôvod je jednoduchý - nechce sa mi a zároveň som mala pocit, že príliš veľký rozdiel medzi extra produktmi na holenie a klasickým sprchovým krémom ani nevidím. Načo teda míňať zbytočné peniaze za produkty, ktoré ani nie sú viacúčelové. To všetko sa však nedávno zmenilo s príchodom Australian Bodycare setu s tea tree olejom do mojej domácnosti. Vďaka tomuto setu som prišla na niečo, čo mi doposiaľ tak akosi nedošlo. Ak ste zvedaví na čo, čítajte ďalej.

Set Australian Bodycare obsahuje olej na holenie v objeme 80 ml a veľký krém po holení s veľkosťou až 200 ml. Produkty tejto značky kúpite napríklad na Elnino.sk odkiaľ aj mne prišli na testovanie. Súčasťou balíčka bolo aj pleťové sérum, o tom však inokedy. Pristavím sa však krátko aj pri značke. Nenechajte sa mýliť, aj keď je v názve Austrália, značka je Britská. Trochu nelogické na prvý pohľad, no po dlhšom pátraní som zistila, čo je za tým. Predpokladám, že dôvodom je práve tea tree olej čo je vlastne austrálsky čajovník. Možno odtiaľ pochádza ten názov a ak nie, nevadí, mne to ako vysvetlenie stačí. Už asi chápete, že základom ich produktov je práve čajovníkový olej. Ten má svoju špecifickú vôňu, ani mne samej sa tá vôňa nie vždy páči. Záleží od jej intenzity, v tomto prípade je môj vzťah k vôni taký stredný. Nie je to najhoršie, no ani úplne najlepšie. Dá sa to však zniesť takže produkty používam vcelku rada.

Olej na holenie australsky cajovnik tea tree australian bodycare

Pohnime sa však konečne od úvodných informácií k jadru veci. Začnem tak, ako to pri holení používam a teda olejom na holenie. Olej sa nalieva, čo mi príde fajn, aj keď pumpička by tiež nebola na zahodenie. Nanášam ho na mierne vlhkú pokožku, nikdy nie na suchú, nemala som s tým dobré skúsenosti. Niekedy si dokonca nohy predtým umyjem nejakým sprchovým produktom. To tú pokožku tak akoby lepšie pripraví na holenie a je menej podráždená. Viem, že sa odporúča aj peeling, ja som to párkrát skúšala, no nakoľko som nevidela žiaden efekt, vykašľala som sa na to. Olej je taký hustejší avšak nanáša sa v pohode, no aspoň sa zbytočne neleje. Holenie s ním ide jednoducho aj keď úplne nevidíte, kde ste si olej naniesli. To by však bola nevýhoda olejov všeobecne. Mne osobne to nejako neprekáža, mala som obdobia holenia s olejom takže som na jeho používanie zvyknutá. A teraz príde ten zásadný objav. Moje nohy vôbec nie sú vysušené. Všimla som si to po pár holeniach. Síce som si vždy po holení aplikovala aj krém, nohy bývali dosť suché. V prípade tohto oleja sa to však nedeje. Takže ja som s ním maximálne spokojná.

Hodnotenie: 4/5 bodov, takmer dokonalý. 

krem po holeni zeny after shave australian bodycare tea tree olej

Prejdime ku krému po holení. Takéto produkty mám ja veľmi rada a aj keď som doma nemala nič špeciálne na holenie, špeciálny krém po holení musel byť. Dlho som milovala Sensual od Joanny, žiaľ prestali ho vyrábať. Takže som sa tomuto prírastku dosť potešila. Krém je jemný, dobre sa s ním pracuje, vstrebáva sa takmer okamžite po nanesení a pokožka po holení nijako neštípe. Jediné čo trochu nechápem je nepomer veľkostí. Olej na holenie miniem určite viac a rýchlejšie ako v prípade krému. No pomer 80 ml oleja na holenie ku 200 ml krému po holení mi príde trochu nelogický. Inak je však na produktoch všetko ako má byť. nemám žiadne výhrady. Ak vám teda neprekáža špecifická vôňa čajovníka, tento set si určite kúpte. Ja to volám set, no produkty viete kúpiť aj osobitne. Ja som si však vďaka tomuto setu opäť zamilovala holenie olejom.

Hodnotenie: 4/5 bodov, trochu veľké balenie. 

Poďme ešte k zloženiu produktov. Olej je naformulovaný veľmi dobre. Hneď ako mi oči padli na zloženie takmer som odpadla. Ako prvý tu máme mandľový olej. A ten ako viete ja milujem a v kozmetike ho vyhľadávam. Potom tu máme slnečničový olej, nejaký ester bambuckého masla, kokosový olej, habešský olej (crambe abyssinica seed oil) a potom samozrejme tea tree olej. Ten habešský olej mi dal zabrať, no tu som k nemu niečo našla. Tak pololaicky, nakoľko sa do zloženia vyznám to vyzerá veľmi kvalitne. Možno aj preto tú pokožku nevysušuje. 

Krém na holenie má také bežnejšie zloženie, tea tree som v ňom našla, no nie na úplne najvyšších priečkach, čo je škoda. Ešte sa tu nachádzajú hydratačné zložky ako glycerín, alantoín či vitamín E. Niečo to obsahuje, ale pomer nebude príliš veľký, okrem glycerínu, ten je v zložení vyššie ako dôležitý tea tree olej. Trochu škoda, aj keď v celkovom kontexte mi produkt príde fajn. 

Produkty ma veľmi príjemne prekvapili. Uvidíme ako dopadne pleťové sérum. To však ešte nejaký čas počká, stále totiž používam moje milované sérum Beauty of Joseon. Set na holenie ku mne prišiel v správnom čase a bolo to to, čo som práve potrebovala. Olej ma skutočne ohúril, krém je fajn aj keď to zloženie mohlo byť lepšie. Ak tieto produkty nakombinujete, máte podľa mňa dokonalý výsledok. Rozhodne odporúčam vyskúšať.

Poznáte značku Australian Bodycare? Aký je váš vzťah k tea tree oleju?

Komentáre