Pleťová kozmetika Catrice - oplatí sa?

Catrice produkty plet starostlivost serum pery

Catrice patrila od začiatku svojej existencie medzi moje obľúbené značky. Dokonca som už o nej aj písala článok v rámci rubriky "Značka mojimi očami". Stále si myslím, že majú skvelé korektory, rozjasňovače a očné tiene. Občas aj nejaké laky na nechty od nich používam a držia. Tuším, že minulý rok alebo možno také dva roky dozadu prišli na trh s pleťovou kozmetikou. Samozrejme ma to zaujímalo, hlavne pre tie sympatické ceny a samotnú sympatickosť značky. Musela som niečo vyskúšať a to niečo uvidíte v dnešnom článku. Skúšala som 4 produkty a verím, že vám pomôžem pri výbere toho vhodného pre vás. 

Catrice super fruit pletove serum vitamin E acai goji

Sérum Energy Superfruit Catrice je za mňa dosť nepochopený produkt. Sérum obsahuje vitamín E, výťažky z ovocí acai a gója. Toto sérum je vhodné skôr na deň, môžu ho používať všetky typy pleti a za mňa je skutočne nemastné. Možno pôsobí trochu lepivým dojmom, ale verte mi, je to len dojem. Každopádne, ako som písala v úvode, ja tento produkt nechápem. Príde mi, že nerobí nič, na mojej pleti sa nijako neprejavuje. Nevšimla som si dokonca ani len obyčajnú hydratáciu. Zároveň je to sérum denné pre ktoré nemám až také využitie. Skúšala som ho aj na noc a znova nič, ale tak chápem no, nie je to také to hutné, výživné sérum. Mňa tento produkt akosi nepresvedčil. 

Sérum na pery som skúšala ešte minulý rok. A žiaľ tiež nesedí. Moje pery vysušuje a nevytvára žiaden super základ pod rúž. Ako som už písala v pôvodnom článku, nápad super, ale výsledky žiadne. Pre mňa ostáva tento produkt nepochopený. 

Catrice Hydro Protect pleťový krém. No a týmto produktom sa už presúvame k tej lepšej časti Catrice produktov. Možno aj najlepšej pretože tento krém je za mňa úžasný. Už som naň písala aj samostatnú recenziu. Tu len dodám, že krém je neprafumovaný, skutočne výživný a nespôsobuje akné. Na chladné obdobie zimy si ho môže dovoliť každá pleť. Ja som ho používala hlavne na noc, ale aj ako podklad pod make-up. A skutočne som neverila, že sa v drogérii nájde dobrý krém pre mňa. A ešte k tomu nie prírodný. Tento krém vám rozhodne odporúčam vyskúšať. 

SOS gél na akné považujem za úplný skvost pleťových produktov Catrice. Skutočne funguje a za takú skvelú sumu, že ho musíte mať. Robila som aj veľký prehľad týchto SOS gélov na akné v tomto článku. Používam ho stále aj keď akné už mávam skutočne výnimočne. Rozhodne sa však vydaril, obsahuje kyselinu salicylovú a jednoducho je to môj miláčik. Mimochodom funguje aj na akné na tele. 

Očné sérum Youth Boost 1% Bakuchiol. Ide o látku, ktorá sa považuje za taký novodobý anti-age a je vraj menej iritujúca ako samotný vitamín A. Sérum som ešte nestihla začať používať, takže vám sem dávam len echo, že aj toto v ich skincare produktoch nájdete. Zložením vyzerá zaujímavo, ale inú recenziu vám zatiaľ poskytnúť neviem. Zatiaľ ešte používam svoj bežný očný krém aj keď ak je toto sérum tak by sa to dalo používať pod očný krém. Uvidíme ešte ako s tým naložím.

A to by bolo všetko. Možno toho majú viac, určite áno, ku mne sa produkty dostávali postupne. Je pravda, že prieskum drogérií si už tak ako kedysi nerobievam. Keď už o tom píšem, mala by som s tým znova začať. Môj prieskum je skôr v blogerských vodách a e-shopoch, drogérie si síce občas prezriem, ale takto po značkách už príliš nie. Môj dojem z Catrice pleťovej kozmetiky je asi taký 50/50. Niečo sa im fakt vydarilo a sú to bomba produkty a niektoré sú skôr taký priemer. Určite však vyskúšajte ich SOS gél na akné a hydratačný krém Hydro Protect. Tie naozaj stoja za to.

Vyskúšali ste skincare produkty Catrice? Ako vám sedia? Našli ste si tu aj nejaký obľúbený produkt?

Komentáre