TOP produkty zima

TOP produkty zima 2022 blogerka biankanotes

Ako som si tak prechádzala články na blogu, zistila som, že som už akosi zabudla písať o sezónnych top produktoch. A nakoľko ma baví takéto články písať a čítať ich aj u iných blogeriek, prinášať vám tipy tak som sa rozhodla v nich opäť pokračovať. Minuloročné resty už doháňať nejdem, treba začať s čistým štítom a teda poďme na top produkty zimy. Našťastie aj tú už máme za sebou a tak je tá správna doba pripomenúť si, čo som v tomto období skutočne milovala. 

Atoderm Bioderma sprchový a odličovací olej je tak univerzálny super produkt, že som spotrebovala dve balenia a asi si ho kúpim znova. A to som sa zaprisahala, že si od neho dám pauzu a skúsim spotrebovať, čo doma mám. Akosi mám však pocit, že toto predsavzatie bude ťažké naplniť. Je úžasný na pleť, na odličovanie a v rámci sprchy na intímne partie. Takže za mňa je toto niečo, čo jednoducho musíte mať. 

Ziaja MED očný krém je asi jediná pleťovka, ktorá sa tu dnes objaví. V rámci pleťovky toho v poslednom čase nového až tak veľa nemám. Tento očný krém je však pre mňa aboslútne príjemným prekvapením. Navyše je stredne hutný takže na zimu je to skutočne to pravé orechové. Detaily si môžete prečítať v tomto článku. 

Catrice licenie dekorativna kozmetika makeup Essie lak manikura Olej Revolution pery hydratacia

Catrice vosková ceruzka na obočie ma doslova zachránila aj prekvapila zároveň. Nájsť dobrý, fixačný produkt na obočie, s ktorým sa ľahko pracuje nie je vôbec jednoduché. Osobne neznášam klasické cerúzky na obočie, rovnako tak nemám rada gély, ktoré obočie len fixujú, no nič nedokreslia. Táto vosková vysúvacia ceruzka spája v sebe všetko čo potrebujem. A ešte za skutočne bezkonkurenčnú cenu. Ja viem, Benefit má takéto super vecičky na obočie, no sú cenovo drahšie a nejako sa mi nikdy nechce investovať do úpravy obočia takéto čiastky. Ale možno ma raz zlomí aj Benefit. Do tej doby mi táto Catrice určite postačí. 

Olej na Pery Revolution je láska všetkých lások. Aktuálne môj top produkt ever. Nič ma momentálne nefascinuje práve tak ako toto. Celkovo sa mi zdá, že sa kozmetika vracia k olejom na pery. Kedysi to boli buď lesky alebo klasické balzamy. Dnes máme možnosť využívať oba tieto benefity. Jasné, pár vlasov sa mi na pery počas vetra prilepí, no oželiem to. Olej je leský aj samostatne, no nemá tie zbytočné trblietky a tak ho používam pokojne aj sólo. Olejov je na trhu veľa takže si jeden určite kúpte. 

Essie lak na nechty kovová zlatá je zase top farba mojej manikúry. Tento lak som si zamilovala od prvého nanesenia a vyskúšania. Ja vám neviem, tá zlatá kovová vo mne evokuje luxus a eleganciu a to je verzia mňa, ku ktorej sa určite potrebujem vrátiť. Jasné, aj počas korony som si lakovala nechty, no štýl oblečenia bol hlavne praktický, vychádzkový a pohodlný. A cítim, že je už potrebné vrátiť sa k samej sebe a k tomu, čo je pre mňa prirodzené - mať istý štýl. Nie som snobka ani sa nesnažím pôsobiť umelo, ale jemná elegancia je u mňa na prvom mieste. A tento lak mi to znova krásne pripomenul.

Tak a sme na konci, v zásade to ani veľmi nebolelo. Ja viem, top produkty roka sme mali len nedávno, no akosi mám pocit, že to nebolo to isté. Zimu som teda oficiálne uzatvorila aj po kozmetickej stránke a už sa môžem tešiť na jar. Neviem či viete, ale jar je moje top obdobie, možno aj preto, že mám vtedy narodeniny. A to bude určite znova ďalšia nálož kozmetiky. Aktuálne testujem rôzne sos produkty na akné a už som aj našla svojho favorita, takže možno sa objaví v top produktoch jari. Pravdaže, ak ich nezabudnem napísať, ale keby, tak mi to prosím pripomeňte. 

Majte sa krásne a dajte mi vedieť, aké produkty aktuálne milujete. 


Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.