Beauty poklady od rodičov

blogerka vychodne slovensko kozmetika novinky


Články s beauty novinkami alebo tzv. nákupy či čo má blogerka nové nepíšem. Príde mi, že nemajú takmer žiadnu výpovednú hodnotu aspoň nie pre mňa. Avšak ako inšpirácia môžu byť fajn a aj keď sama takéto články nepíšem, rada ich čítam u iných blogeriek alebo sledujem u YouTuberiek. Zároveň je to aj trochu nebezpečné. Vždy zistím, čo nemám, je to zaujímavé a nutne to zrazu potrebujem aj keď som doposiaľ žila spokojne aj bez toho. Rodinná domácnosť či iné domácnosti, kde prespávam alebo zotrvávam pár dní sú iná káva. Vždy si prezriem kozmetickú výbavu, kúpeľňa je moja najobľúbenejšia miestnosť a mnohokrát objavím neskutočné poklady. A mnohokrát si niečo nové z domu aj vezmem. A presne to sa mi stalo nedávno. Doma sa vždy nájde niečo skvelé. Je vidieť, že beauty mániu nemám len ja, ale aj naši doma. Zároveň sme doma robili aj upratovanie kozmetiky a objavili sme toho ešte viac. A niektoré kúsky vám musím ukázať pretože sú to moje aktuálne super objavy.

dove nature box mandlovy olej ruze novinky kozmetika


Nature Box je značka, ktorá ma nechávala chladnou od jej objavenia sa v našich obchodoch. Mala som asi jeden šampón, tuším ten na farbené vlasy a nič extra nerobil. Tuším som po ňom mala mastné vlasy rovnako ako po 99% šampónov na farbené vlasy. Takže som značku zavrhla a nejako príliš ma nezaujímala. Potom som doma skúsila ich kondicionér a bol fajn, len moje zásoby v tomto smere nepustia a ja si fakt nemôžem kúpiť na vlasy nič ďalšie. No keď som doma našla krásny, fialový balíček od Nature box s mandľovým olejom vedela som, že ho musím vyskúšať. Mandľový olej v kozmetike býva zárukou kvalitných produktov. O tom som sa presvedčila už miliónkrát. A tak som ho vyskúšala aj napriek tomu, že mám doma zásoby telovej kozmetiky hádam aj na 5 rokov. Rozmýšľam aj nad darovačkou takže sledujte IG účet Biankanotes a stories.

Set obsahuje telové mlieko a sprchový gél. Nakoľko mám aktuálne fázu ošiaľu telových mliek tak som aj toto musela otvoriť a vyskúšať. A tá vôňa ma dostala. A neostalo len pri vôni, toto telové mlieko je dokonalé. Super výživné, jemné, skvelo naformulované. Má hustejšiu konzistenciu, no stále vhodnú aj na leto. Používať ho je pre mňa doslova domáci SPA rituál. Má to však jeden háčik a to ten, že sa už takmer prestáva predávať. Toto sa mi za posledný rok deje až príliš často. Niečo si obľúbim a už sa to nevyrába. Ok set je trochu starší, no stále je v lehote spotreby. Na internete ho ešte majú v pár eshopoch, no na oficiálnych stránkach značky už neexistuje. Možno ho ešte chytíte v kamenných predajniach, no to vám neviem zaručiť. Opäť raz veľká škoda. 

Telovú kozmetiku a domáce objavy zakončím značkou Dove a ich antiperspirantom. Tento ružový variant má aj ladiacu ružovú vôňu, ktorá je jemne púdrová a mne sa veľmi páči. Dávnejšie som dostala tieto produkty doma na Vianoce a tam aj ostali. Vždy si takéto základné produkty nechávam doma, nech nemusím prenášať všetku kozmetiku tam a späť. Asi viete, že som na sprejové produkty dlho nebola a nemala som ich rada. Pri aplikácii som sa vždy dusila, no nakoľko som si domov nič proti poteniu nevzala tak som používala toto. A zapáčilo sa mi to tak, že aktuálne používam len sprejové verzie. Účinkami sú rovnaké, no v lete tie spreje príjemne chladia. A táto ružová verzia je niečo, čo si idem kúpiť do zásoby. Pozerala som, že ju nemajú všade takže treba rýchlo kupovať kým ju opäť nestiahnu z predaja. 

Indulona Astrid telovy krem kozmetika

Za zmienku stojí aj Set Indulona. Už dlhšie som rozmýšľala, že si opäť kúpim krém na ruky Indulona Original. Odkladala som to však na zimu, predsa len v lete mi takéto hutnejšie krémy až tak nesedia. Aj keď Indulona je skvelá takmer vždy. No a doma som našla nielen krém, ale rovno viaceré balenia krémov Indulona Original. Takže opäť raz ku mne prišiel tento úžasný slovenský produkt. Recenzie naň písať už asi nebudem, predsa len je ich plný blog. So značkou sme kedysi mali aj dlhodobú spoluprácu a tomuto radu som ostala verná aj potom.

A teraz vám ukážem niečo zo starostlivosti o vlasy. V oblasti vlasovej kozmetiky experimentujem hádam najmenej. A masky na vlasy nepoužívam takmer vôbec. Môj olivový olej vie tromfnúť máločo. Avšak celkom schopne mu stúpa na päty maska od Vitalitys Nutritive. Dávno som ju používala, potom som na ňu zabudla a zdá sa, že doma ostalo ešte jedno balenie. Tak si vravím, to by som mohla znova skúsiť. Nedávno som sa opäť farbila a vlasy ako slama takže sa mi táto maska skutočne zíde. Dám vám vedieť, či mi pomohla alebo nie.

Pedikúru či kúpeľ na nohy milujem. Na pedikúru chodím pravidelne, tak krásne nechty a hladké nohy si sama jednoducho nespravím. Kedysi som mala jednu pedikérku, dnes to už striedam a kľudne chodím aj  ku Kórejkám. Vedia to skvelo a mávajú lepšie ceny. Aj doma si však rada doprajem voňavý kúpeľ na nohy. A soli od značky Kneipp sú za mňa tie najlepšie. Milujem tú Goodbye Stress s mentolovou vôňou, ktorá vám vodu zafarbí ala azúrové more. Doma som však našla levanduľovú, tú som mala dávnejšie a nakoľko mi aktuálne levanduľa znova vonia, rozhodne ju použijem. 

Avon Fleur vona ruzova romanticka

Všetko to ukončím vôňou od značky Avon Fleur. Je to úžasná, jemne sladká vôňa, ktorú som používala roky dozadu. Zdá sa, že som sa predzásobila a doma som objavila celé plné a ešte neotvorené balenie tejto vône. A skutočne sa mi táto vôňa páči, milujem ju a môj chlap bol z nej hotový. Opäť v sebe nesie tóny ruže a ako viete, čokoľvek s vôňou ruží milujem. Aj ruže samotné. Akurát sa už samozrejme zase nevyrába. Nuž čo, tento rok je za mňa asi rokom kozmetiky, ktorá je super avšak už sa k nej nedostanem. 

Na fotkách ešte vidíte Micelárnu vodu Astrid a suchý šampón Wella Proffesional. Už som ich spomínala v samostatných článoch a robili mi spoločnosť aj na východe. Doma iný ako tento suchý šampón ani nemám a nakoľko je voda na východe iná a nerobí mi tak krásne vlasy, práve tu sa mi suchý šampón zíde viac. V Bratislave ho používam fakt minimálne. Čo sa týka micelárky Astrid brala som ju, pretože na odličovanie som doma už nič poriadne nemala. A bola skvelá, vystačila aj na oči a rovno som si ju na východe nechala pre moje next-time návštevy. 

Myslím, že dnešný článok je po dlhšej dobe jedným z tých skutočne kvalitných. V poslednom čase som mala taký pocit, že sa mi nedarí tvoriť tak ako kedysi. Hlavne mesiace jún a júl boli také, kedy nové články síce vznikali, no nebolo to ono. A to by ste spoznali na prvý pohľad vy aj ja sama. Zvyčajne takéto články ani neuzrú svetlo sveta. Moje články musia mať dušu a kým to tak nie je, nemôžem ich vydať. Mám už svoj istý štandard a pocit, s akým články píšem a na ten si rada počkám. Predsa len som mala nedávno v živote dosť veľa zmien a možno aj preto trochu trvalo, kým som vedela opäť tvoriť tak ako kedysi. No poviem vám, ten pocit, že kreativita nie je a či sa opäť vráti nebol príjemný. Je to moja súčasť a stratiť samú seba by som nikdy nechcela. Našťastie s objavením týchto nových kúskov kozmetiky sa vrátila aj moja múza, moja radosť a chuť písať. Takže zdá sa, že som späť. 

Čo zaujímavé ste doma u rodičov objavili vy? 




Komentáre

  1. Ahoj, já ani k jednomu z mých rodičů nejezdím neb tam nemám žádné své prostory, kde bych měla jakýsi pokojík na přespání nebo tak. K tátovi jsem jezdívala jednou za 14 dní takže jsem spávala v pracovně jeho ženy a mamka poté co se rozvedla by mě taky horko těžko někam dala. Oběma jsem to usnadnila tím, že jsem se odstěhovala k přítelovo rodičům. Co se kosmetiky týče tak spíše mamka těží ode mě když mi něco nesedne, čas od času jí i koupím něco pro radost třeba krém na ruce nebo tak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš tak máš inú domácnosť kde máš svoj priestor. Ja tiež už nemám rýdzo svoju izbu, ale pár políčok a ako hovorím, doma je to u nás s kozmetikou na dosť dobrej úrovni zásob.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.